Mijn iPhone is op dit moment al bijna 3 maanden niet meer in mijn bezit. Ik heb hem in eerste instantie op laten halen doordat er alleen minime valschade op zat en de volumeknop ontbrak. Nu 3 maanden verder heb ik hem 2 keer terug gehad door een nieuw euvel (startte spontaan opnieuw op). Nu is er eindelijk een nieuwe besteld, maar daar zit ik ondertussen ook alweer 3 weken tussen. Het defect is bij hen ontstaan, maar ze kunnen je maar niets vertellen. De levertijd kan niet gegeven worden, omdat ze hiervoor afhankelijk zijn van hun reparatiecentrum. Ze blijven alles maar afschuiven op derde partijen en ondertussen zit ik al 3 maanden te bellen met een verouderde Nokia waar ik nauwelijks op kan internetten enz., terwijl ik hier wel voor betaald. Hoe lang mogen ze me laten wachten en welke stappen kan ik ondernemen en hoe?