BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan ik klachten over een bedrijf (Stella in dit geval) kwijt

Bijdrage door gebruiker
23-07-2020
10 reacties
Wij hebben een fure fiets (€3500) bij Stella gekocht en verzekerd. Deze fiets is gestolen en de verzekering dekt de schade.
Stella regelt alles en dan begint de ellende. Mijn vrouw is verpleegkundige en fietst naar haar werk.
Vanweg het zware werk zijn haar knieeen versleten, maar zo,n dure automatische middenmotor was de oplossing.
In mei is de fiets gestolen, op dezelfde dag naar Stella en direct een nieuwe fiets uitgezocht. We moesten wel de aangifte regelen.
Alle papieren inclusief politiemededeling van aangifte begin juni aangeleverd bij Stella en de nieuwe fiets bestelt.
2 weken levertijd, jemmer en meilijk maar toch nog te begrijpen.
Dan begint de ellende. weken gaan voorbij zonder enig bericht. Telefoontjes naar het hoofdkantoor helpeen niets.
Er wordt gezegd, Wij begrijpen U we bellen vandaag nog terug en daarna wwer helemaal niets.
Een officiele klacht ingediend, Geen enkele reactie. Uiteindelijk een verlossend bericht. De planning belt en zegt dat de fiets gelever wordt op 22 juli.
Mijn vriouw neemt vrij om de fiets in ontvangst te nemen. Vrij nemen is moeilijk in de huidige gezondheidszorg, maar goed.
De fiets wordt geleverd, maar bhij mag alleen afgeleverd worden als wij € 3500 betalen????
Hoezo? De verzekering die wij bij Stella hebben gesloten heeft dat geregeld.
De bezorger gaat bellen en krijgt geen toestemming en hij neemt de fiets weer mee.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.