BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen krasbestendig glas van Tomtom Runner 3?!?!

Bijdrage door gebruiker
28-11-2016
4 reacties
Afbeelding bij deze post - Geen krasbestendig glas van Tomtom Runner 3?!?!
10 dagen geleden, op 18-11, heb ik het TomTom Runner 3 sporthorloge gekocht. Een sporthorloge t.w.v. 249 euro, niet niks dus.
Ik ben heel tevreden over wat het horloge allemaal doet!
Maar, na 10 dagen is het glas van het horloge al enorm bekrast. Ik ben er echt wel zuinig op, want het is een hartstikke duur horloge. Dus die slingert niet in het rond!
Hij zit in de zak van mijn uniform tijdens mijn werk (ivm de stappenteller), verder zit hij om mijn pols!
Het glas is dus al enorm bekrast, terwijl ik hem normaal gebruik. Hier heb ik vandaag TomTom over gebeld, met de vraag of hier iets aan gedaan kan worden. Dit kan....ik kan het glas laten repareren. Deze reparatie kost 95 euro....
Het valt niet onder de garantie, volgens de medewerker van TomTom.
Dat betekent dus dat ik naast de 249 euro van mijn aankoop er nu nog eens 95 euro tegenaan mag gooien....

Ik vind dit heel erg vervelend. Als je een horloge koopt van 249 euro, mag je er toch vanuit gaan dat het glas niet zo makkelijk bekrast kan raken! En dat al na 10 dagen en bij normaal gebruik!!
Wat kan ik hiermee? Ik wil zelf een reparatie van het scherm. En het liefst natuurlijk een bescherming tegen deze grote hoeveelheid krassen bij normaal gebruik!

Met vriendelijke groet,
Valérie Hirschfeld
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.