BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen hulp rechtsbijstand bij deugdelijk product

Bijdrage door gebruiker
05-10-2005
4 reacties

Mijn (tweedehands)caravan heeft een scheur in het voorfront. Deze valt niet onder de caravanpolis omdat hier sprake is van "eigen gebrek". De verzekering (interpolis) advissert de fabrikabt aansprakelijk te stellen. Deze erkend het probleem maar vergoedt niets. Mijn rechtsbistandverzekering (DAS)helpt mij neit om dat ik niet verzekert ben voor geschiillen mbt tweehands voer/vaartuigen. valt niet onder de dekking.

Vraag: het maakt toch niet uit waar/hoe ik de caravan heb gekocht. Ik mag toch op een deugdelijk product rekenen. zeker nu de fabrikant een fout erkend.

wat nu aan DAS heb ik ook niets???

gr Jeroen de Roode

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.