BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Bol.com

Bijdrage door gebruiker
07-05-2019
12 reacties
ik heb in december 2018 een radiografisch bestuurbare auto gekocht van het merk Nikko, via Bol.com met op de factuur de melding dat er 6 maanden fabrieksgarantie op zit. Het product is defect en Bol.com verwijst me naar hun verkoper Impulz Logistics. Na veel moeite krijg ik via Bol.com info dat Impulz mij verwijst naar de leverancier Nikko. Op internet zijn geen contactgegevens van Nikko te vinden. Dus contact op proberen te nemen met Impulz. Hun website is "under construction" hun telefoonnummer is "unreachable" Bol.com stelt dat ze verder niets kunnen doen! Ik heb toch van Bol.com gekocht en aan Bol.com betaalt, wat is het woord garantie dan nog waard?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.