ik heb een bankstel dat 3 1/2 jaar oud is. de linkerzitting van de driezitter zakt in, omdat er veren aan de onderkant gebroken zijn. tevens scheurt het kunstleer. volgens woonsquare is de garantie drie jaar en kunnen zij niks doen. zij wilden wel langskomen, maar dat kost 90 euro. is het normaal dat de garantie drie jaar is. de levensduur is toch langer.