BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fout

Bijdrage door gebruiker
21-04-2011
6 reacties
Ik heb vanuit amerika gebeld naar de 24 uurs lijn van mijn verzekeraar. Mijn vlucht was zeer zwaar vertraagd (ong 26 uur) en het was onduidelijk of de vlucht nog uberheaubt doorging.
Ik heb gevraagd of het vergoed word indien we een ander vliegtuig nemen en of een hotel. Het antwoord aan de andere kant van de lijn wist dat de persoon in kwestie dit niet wist aangezien het een telefoonnummer was voor ongelukken en letselschade en dat ik moest bellen tijdens kantooruren.
(in nederland was het toen nacht) Terug in Nederland contact gehad met de verzekering en daar bleek dat alles vergoed zou worden en de medewerker dit had moeten weten. Wat kan ik nu het beste doen?
Ik voel me in elk geval behoorlijk gepiepeld aangezien me er veel leed bespaart had kunnen blijven.
Ik hoor graag van jullie

groet Ruud
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.