BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

easy jet

Bijdrage door gebruiker
27-02-2010
3 reacties
easy jet heeft zonder opgave van reden onze vlucht van 18 dec 2009 geannuleerd naar madrid. We konden als we geluk hadden woensdag 23 dec 2009 weer met ze mee. Als we eerder wilden moesten we dit zelf maar regelen en betalen. Onze verzekering vergoed niets want easy jet heeft de vlucht geannuleerd en we moeten bij hen aankloppen voor vergoeding vluchten en hotel, bijna 2000 euro. Maar easy jet reageert nergens op niet op email, aangetekende brieven. En het is ook makkelijk want ze zitten veilig in Engeland. We zijn vast niet de enige die zo behandeld worden door easy jet. We zijn al met euclaim bezig. Maar wat moeten we doen? We worden er hopeloos van.
Alvast bedankt Adri en Wim
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.