BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dierenverzekering

Bijdrage door gebruiker
13-12-2008
2 reacties

Eenmaand geleden werd ik telefonisch benaderd voor een huisdierenverzekering. Ik dacht er al een tijdje over om een verzekering af te sluiten, dus dit kwam wel mooi uit. Aan de telefoon werd bij kort uitgelegd wat de verzekering inhield en er werd gezegd dat de polis €17,- zou kosten en per direct inging. Ik zou vlak na het gesprek de voorwaarden en alles opgestuurd krijgen en als ik het daar niet eens mee was, kon ik er een kruis doorheen zetten en kon ik het terug sturen. Over bedenktijd of iets werd niets gezegd. De volgende dag kreeg ik wel een bevestiging per e-mail, maar de polis en alles kreeg ik pastwee/drie weken na het gesprek, met daarin de zin 'de verzekering is nog niet ingegaan, dit gebeurd pas wanneer wij dit bevestigen'. Nu heb ik een week na ontvangst van de polis alles weer teruggestuurd, want de polis bleek ineens €28,- per maand te gaan kosten. Nu is er gister wel gewoon geld afgeschreven voor de periode dat ik dus nog niet eens een polis had.

Kan dit zomaar?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.