Ik heb op 23-12-2015 een pakket geretourneerd naar de v&d. Als ik bij mijn track & trace code kijk dan staat er niet dat het pakket is afgeleverd. Ik heb twee keer gebeld met hun klantenservice om te vragen of ze mijn pakket nog terug kunnen sturen, vanwege de problemen bij de v&d, en twee keer krijg ik hetzelfde te horen, namelijk dat ikzelf de geadresseerde ben, dat het pakket nog niet is afgeleverd maar dat het pakket ook mogelijk kwijt is omdat de medewerker niet kon zien waar het pakket zich bevond op dat moment. Aangezien ik nog altijd geen pakket terug heb, heb ik een claim ingediend. Hun zeggen dat vd.nl het pakket wel heeft ontvangen. Dat is dus al tegenstrijdig met wat de medewerker (2x!!!) heeft gezegd omdat ik de geadresseerde zou zijn.
Deze screenshot van de track & trace code heb ik net gemaakt: http://i.imgur.com/NA57ZvU.png
Ik heb vervolgens weer contact met hun opgenomen en zij zeggen het volgende:
"In mijn gegevens zie ik dat het pakket al retour gestuurd naar de verzender van het pakket. Hij zou het pakket inmiddels ook al binnen moeten hebben."
Ik heb ze toen wéér verwezen naar de track & trace code omdat het pakket helemaal niet is afgeleverd en dat DHL hievoor verantwoordelijk is. Zij zeggen dat ik bij v&d moet zijn maar die hebben niets ontvangen. Op mijn ingediende claim reageren ze niet zinvol. Ik heb ook nog gevraagd waar zij het op baseren dat het pakket is aangekomen maar daar krijg ik geen reactie op. Wat kan ik doen? DHL heeft hier duidelijk schuld.