BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Consumenterecht Iphone 7 Mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
24-02-2019
11 reacties
Afbeelding bij deze post - Consumenterecht Iphone 7 Mediamarkt
Hallo,


ik heb 2 jaar en 4 manden geleden een iPhone 7 in mediamarkt gekocht deed het allemaal goed ben zorgvuldig om gegaan. En nu op eens doet het geluid niet kan helemaal niet bellen ik kan geen audios sturen ook niet face-time. Ben met de probleem naar appel store gegaan daar gaven ze aan dat het ligt aan een probleem in de hardwere en hadden ze geadviseerd om naar mediamarkt te gaan ook het garantie verlopen is om een nieuwe telefoon te krijgen of dat ze het gaan repareren want het probleem ligt aan de hardwere en dat probleem was bekend bij de iPhone 7 ik kreeg een brief van appel omschrijven wat de probleem was. Dus ben mee gegaan naar de media markt en die gaf aan dat ze NIEKS voor mij kunnen betekenen dat als het bij hun gerepareerd zou worden dan zou ik als nog kosten moeten betalen.

Ik begrijp het helemaaal niet!!! Heb ik recht op nieuwe toestel of reparatie kosten of niet? Ik verwacht wel van een iPhone dat er langer zou mee gaan dan 2 jaar en ook voor die prijs.



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.