BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bril kapot binnen het jaar en verzekerd...

Bijdrage door gebruiker
21-02-2005
8 reacties

2 dagen voordat mijn briverzekering afliep, is mijn bril kapot gegaan. Ik ben naar de opticien geweest en heb gevraagd of dezelfde montuur alsnog te bestellen was (de sterkte was tenslotte nog hetzelfde en het montuur was goedkoper dan mijn glazen). Dat was niet mogelijk. Ik ben dus overgegaan om een nieuwe bril aan te schaffen. Ik ben uitstekend geholpen en binnen 4 dagen had ik mijn nieuwe (hele leuke!) bril. Echter, toen ik met mijn verzekering kwam aanzetten, werd mij doodleuk verteld, dat mijn bril wel te maken was geweest. En dat nog wel voor een bedrag van 32 euro. Omdat ik verzekerd ben, zelfs voor maar 8 euro! Ik heb verhaal gehaald bij mijn opticien, maar zij verwijt mij dat ikniet hebgevraagd of dat mijn bril te maken was! Ik heb dus geen poot om op te staan en ze willen geen kant op.Zij zijn boos op mij, omdat ikniet direct heb gevraagd of dat mijn bril te maken was en dat terwijl zij zo snel voor een nieuwe hadden gezorgd. Ik ben daarentegen kwaad, dat zij mij niet hebben verteld, dat mijn bril te maken was! Ik vroeg toch om hetzelfde montuur, zodat dat kostenbesparend zou zijn.Dit alles is begin oktober gebeurd en ik heb er nog steeds buikpijn van.Zijn er dan echt geen mogelijkheden voor mij als consument?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.