Hoi allemaal,Afgelopen zomer heb ik een declaratie ingediend bij OHRA, mijn ziektekosten verzekeraar. Op 10 october kreeg ik een schriftelijke toezeggen daarvan. Ik ging ervan uit dat ik het bedrag binnen een week of twee kon verwachten. Tot op de dag van vandaag, 1 december 2007, is dat geld nog niet binnen.Inmiddels heb al twee maal de klanten service gebeld, begin november en op 23 november. Beide keren vertelde de persoon aan de andere kant dat het 'begin volgende week' overgemaakt zou zijn. Niet dus.Nu lees ik op een ander forum dat er meer mensen zijn die dit soort problemen ondervinden bij OHRA.Mijn vragen:1) Weet iemand hier toevallig iets van af, of zijn er meer mensen met soorgelijke ervaringen?2) Ik heb sterk het gevoel dat ik gewoon aan het lijntje wordt gehouden bij OHRA. IK kan de verantwoordelijke bij OHRA telefonisch niet te spreken krijgen. Erg behulpzaam zijn ze bij de klantenservice verder niet geweest, vooral de laatste keer dat ik belde.Kan ik hier zelf iets aan doen? Bij OHRA kom ik niet verder dus misschien is er een ander orgaan/instantie die mij kan helpen?Ik hoor het graag.Met vriendelijke groet,Rembo