
van de week via marktplaats een waterkoker gekocht en laten opsturen.
de verkopende partij heeft mij toen meteen na de betaling netjes een foto gestuurd met hoe ze het pakketje verstuurt hebben. eenmaal binnengekregen zag ik meteen al dat de doos zwaar gehavend was. en de waterkoker die er in zit is gewoon kapot (deuken en de klep is ontzet) meteen gechat met hun "Daan". en krijg dan te horen dat mijn pakket niet verzekerd is, daar moet ik het dan mee doen. toch maar even gebeld, na een lange tijd in de wacht te hebben gestaan kregen we het zelfde te horen.
het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik bij elk pakket een extra verzekering moet afsluiten omdat posnl wanprestaties levert.
ik wil dus graag mijn geld terug dat ik voor de waterkoker heb betaald, en dit wil ik verhalen op postnl. hoe pak ik dit aan? want zo te zien heeft postnl alles behoorlijk dicht getimmerd
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.