heb al een paar jaar een inboedelverzekering via multisafe. premie rond de €90 euro per jaar. nu is de premie voor komend jaar niet verhoogd maar wil de intermediair, multisafe dus, een beheersvergoeding van € 12,50 per maand hetgeen de beheerskosten per jaar de premie doet overstijgen.
wie weet wat ik hier aan kan doen en zou toch ook die verzekering willen beeindigen