Na annulering van een hotelkamer vanwege ziekte heb ik van Unigarant 50% van de werkelijke kosten terugontvangen. Motivatie van Unigarant was: u bent maar voor 1 persoon verzekerd en u heeft een 2 persoonskamer gereserveerd, dus krijgt u de helft terug. Afgezien of ik met 1 of 2 personen de hotelkamer gebruik, moet ik altijd voor een 2 persoonskamer het zelfde bedag betalen.
Ik vind dit eerder een boerenslimme oplossing, dan het werkelijke gebruik van de verzekeringscondities.
Daar men voet bij stuk houdt, wil ik dit graag via jullie aankaarten.
Is dit een normale handelswijze?
Zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.
R.P. Mokkenstorm