ik heb een iphone abonnement van 2 jaar.
op 2e pinksterdag liep mijn telefoon waterschade op.
ik ben daarvoor verzekert, dus hij werd opgestuurd en ik kreeg daarvoor netjes een leen toestel.
naar 6 weken kreeg ik eindelijk bericht dat hij gemaakt was.
toen ik hem trug kreeg en mijn telefoon aan deed liep de telefoon gelijk vast bij het ontgrendelen.
telkens weer.
toen heb ik weer opgebelt, en hebben ze mijn telefoon weer opgehaalt, kreeg ik weer een leentoestel, en moest ik weer wachten.
zo is dit 4 x achter elkaar gebeurt dat er dus gewoon in feite niks mee was gedaan.
toen was ik ondertussen al 4 maanden verder.
toen heb ik weer gebeld en toen hebben ze gezegd dat ik dan wel een nieuw toestel zou krijgen.
daar zit ik nu dus nog steeds op te wachten, en ik heb al wel 4 x gebeld maar ze weten niet wanneer ik hem krijg, en ondertussen zit ik al bijna een half jaar zonder mijn toestel, maar met een traag goedkoop leen toestel waar ik wel elke maand vol voor betaal, maar niks speciaals mee kan.
nu is mijn vraag kan ik hier iets tegen doen? en wat, want ik neem aan dit dit niet normaal is toch?