BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Agis loog over vergoedingen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
18-03-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Toen ik Agis ruim voor 1 maart belde met een vraag of een bepaald middel vergoed werd, ging een medewerker het uitzoeken. Deze dame belde terug om te vertellen dat het volledig (!) vergoed zou worden. Na deze informatie heb ik besloten om niet over te stappen naar een andere zorgverzekering.

Op mijn eerste declaratie van 2006 kreeg ik een overzicht terug met de mededeling dat ik maar 1/3 deel vergoed kreeg van het bedrag. Na weer telefonisch contact met een medewerker kreeg ik te horen dat ik inderdaad 2/3 deel zelf moet betalen en dat zijn collega mij verkeerd had geinformeerd.... Een klacht indienen of iemand spreken die een hogere functie had was abslouut niet mogelijk en overstappen naar een andere verzekering kan pas per 1 januari 2007. (mailtjes naar de klantenservice krijg je een standaard bericht terug dat ze het heel erg druk hebben en dat het een paar werkdagen kan duren voor er iemand (?) contact opneemt....)

Mijn vraag: Hoe kom ik (het liefst met terugwerkende kracht) weg bij Agis en waarom heeft deze grote maatschappij geen klachtenafdeling die mensen telefonisch te woord kan staan?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.