BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AGIS

Bijdrage door gebruiker
12-07-2013
4 reacties
Ik heb bij de Agis een betalingsregeling getroffen i.v.m. het eigen risico wat ik moet betalen voor mij en mijn vrouw. Het bedrag zou in maandelijkse termijnen betaald worden. Agis incaseerd de 1e van de maand. Hun hebben aangegeven d.m.v. een brief dat als de incasso niet lukt de regeling zou stoppen. Mijn werkgever stort standaard de 26/27e van de maand. Nu i.v.m. de vakantie's is hij een week te laat met het salaris. Kreeg net van de Agis een brief binnen dat regeling gestopt is. Ik heb hierover gebeld en het verhaal uitgelegt maar hun blijven bij hun standpunt. De mevrouw aan de telefoon adviseerde mij zoveel mogenlijk te betalen n anders wordt de rekening naar het incassobureau gestuurd, maar 1 schale troost zei ze daar kan je dan wel weer een betalingsregeling opstarten. Jeetje wat een antwoord zeg!!!

Ik heb CZ gebeld en die zouden hier geen probleem van maken en een herinnering sturen.

Zijn er meerdere mensen die dit hebben met de Agis en /of weten hoe ze dit kunnen aanpakken??

Met vriendelijk groet,

Dennis van Dokkum
Maarssen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.