Ik heb op 20 mei j.l. een televisie + soundbar + montage on-line besteld bij Samsung + betaald. Nu, 16 juli 2023, heb ik nog steeds niet de soundbar in mijn bezit en is de montage niet gedaan. Veelvuldig contact met hun call-center leidt tot niets, welke toon je ook aanslaat. Ze blijven zich excuseren en ze beloven van alles: vouchers sturen, mailtjes sturen, terugbellen, het binnen drie werkdagen regelen etc... Niets wordt waargemaakt en ze geven de indruk dat dit falen dagelijkse kost is. Ik ben ten einde raad ook op hun forum gegaan, en daar kom je veel ontevreden en machteloze klanten tegen. Ze hebben een forummanager, die je in eerste instantie de indruk geeft dat hij het wel even gaat oplossen. Maar ook hij houdt mij al 3 weken zoet met vouchers, die eraan komen, reminders die hij verstuurt naar back-offices, en herhaalde mailtjes die hij naar collega's stuurt. Als je hem dan in stevige bewoordingen op dit alles aanspreekt en hem aanmaant tot echt ingrijpen, reageet hij met het zinnetje'dank je wel voor je feedback'. Zo'n groot bedrijf en je dan al twee maanden aan het lijntje houden, ik vind het onacceptabel. Hebben meerdere mensen deze ervaring met Samsung en heeft iemand nog (juridische) tips?