Ik vindt het triest dat er bij er weer een prijsverhoging komt!
Ik kijk met plezier naar ere divisie Live.
Nu komt kanaal 421 in HD (wat ik niet heb!).
Laat de HD kijkers lekker betalen en laat mijn abonnement niet duurder worden!
Ik zie alleen maar de prijs stijgen, dingen weggaan die ik graag keek en er komen alleen maar HD producten terug, waar ik geheel niets aan heb.
Dat ziggo nu eens stopt met die onzin, zo werken zij gewoon in de hand dat mensen illegaal gaan kijken!