BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo teletekst

Bijdrage door gebruiker
08-01-2016
179 keer bekeken
5 reacties
Onlangs een Horizon mediabox van Ziggo aangeschaft. Teletekst pagina's verdwijnen soms gedurende 10 seconden of er verschijnt slechts een halve pagina. Daarna is de tekst weer leesbaar. Doorbladerfunctie is gebrekkig,ook met de rode knop "volgende pagina". Op een andere analoge TV (kabel) blijkt er geen enkel probleem.
Op naar de Ziggo-winkel. Antwoord aldaar: Ziggo ondersteunt teletekst niet meer, een verouderde techniek, die gaat verdwijnen. De meeste kijkers bekijken volgens de Ziggo-medewerker nieuws op hun smartfoon. Wij kunnen u niet helpen!!
Gisteren nog ion de krant gelezen dat ruim twee miljoen Nederlanders vrijwel dagelijks teletekst gebruiken. Hoe zo verouderde en verdwijnende techniek? Tijdens de aanschaf van de mediabox werd over de gebrekkeige teletekstfunctie niet gesproken.
Ben ik met een kluitje in het riet gestuurd ? Hebben meer mensen problemen met Horizon teletekst?

Met vriendelijke groet,

Ton Schaaf.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.