BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo onbereikbaar en slechte service

Bijdrage door gebruiker
19-03-2012
28 reacties
we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben...
waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit.
wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.