BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo nieuwe kabel onder de grond?

Bijdrage door gebruiker
28-02-2015
5 reacties
Ook wij hebben problemen met Ziggo. Monteur is thuis geweest en heeft geconstateerd dat de kabel onder het huis vernieuwd moet worden. We kijken nu via de HUMAX.Ons beeld is nu prima ondanks het feit dat de kabel nog niet vernieuwd is. Dit gebeurt op 4 maart door BAM. Op onze vraag of deze nieuwe kabel echt nodig is, zei de mevrouw van Ziggo dat we nu goed beeld hadden door het heldere weer. Ze vertelde dat de straat niet helemaal open hoeft, omdat de kabel er door geschoten zou worden." Ik heb hier zo mijn twijfels over. Wat is wijsheid?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.