BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo KlantenService of Klantenafweer

Bijdrage door gebruiker
22-09-2011
5 reacties
Ik heb op 10 september bliksem inslag gehad, sinds die tijd heb ik al geen TV. De TV was ook kapot dus maar tijdelijk een ander neergezet en Ziggo gebeld dat ik een slecht signaal heb zowel analoog als digitaal. Volgens de klantenafweer van Ziggo kan er geen monteur komen tot 29 september, belachelijk, de hele wijk heeft problemen met alle aansluitingen en dan is het niet mogelijk om eerder te komen. Trouwens bij Tele2, KPN etc. is het net zo een puinhoop. Dus ik zit minstens 19 dagen zonder digitale TV...
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.