Mijn moeder heeft een allin abonnement van Ziggo. Al maanden heeft ze storingen met Net 5. Telkens werd dit telefonisch recht gezet door de klantenservice d.m.v een herstart van de Modem. (lijkt me dan ook duidelijk dat de fout daar in zit of niet?)
Na een aantal maanden heb ik gebeld met ze en gevraagd of er niet eens iemand kan nakijken wat er nou mis is. De klantenservice zou daarvoor zorgen en als het probleem in de modem zou liggen, zou er meteen een nieuwe geinstalleerd worden. ( Ze zit buiten de garantie, maar aangezien het probleem al erg lang speelt, word het beschouwd als binnen de garantie).
3 weken geleden kwam er dan ook een monteur langs. Die deed wat met de modem en zei dai hij gefixed was. Indien het probleem weer terug zou komen, zou de modem vervangen worden.
Na een aantal dagen begon het probleem weer, dus ik belde nogmaals met de Klantenservice. Daarin werd beaamt dat er een nieuwe modem gebracht zou worden.
Vandaag is er weer een monteur langs gekomen (ZONDER NIEUWE MODEM). Die heeft bevestigd dat het probleem in de modem zit, maar dat hij hem niet mocht verwisselen, omdat volgens het systeem de modem niet van Ziggo af komt???? (Dat is dus niet waar!)
Ik nijdig en bellen met de Klantenservice (10ct p/m, aangezien ik mobiel moest bellen)
De KS kon wel zien dat de modem van Ziggo komt. Maar nu kreeg ik te horen dat ik de modem naar Ziggo moest sturen, waarbij de reparatie afdeling zou beslissen of ik een nieuwe zou krijgen. (wat ook inhield dat ik maar een paar dagen kabel moest gaan kijken).
Ik vind dit echt onacceptabel en wil graag weten wat ik hiermee kan doen?
Overigens werd mij ook verteld dat mijn moeder (is contractvrij) niet ondertussen gebruik kan maken van een andere actie van ziggo. Dat vind ik persoonlijk ook belachelijk! Vooral omdat Ziggo de enige provider in Amstelveen is die snel internet bied. Bij mobiel word er gekeken naar een monopoly positie, waarom niet bij TV en thuisinternet?
Iemand adviezen voor mij?
met vriendelijke groet,
Een zeer boze klant van Ziggo.