Ik heb een probleem met Ziggo.
Ik woon in een studentenwoning van Wonenbreburg in Tilburg. Via hun ontvang ik televisie op mijn kamer, dit is echter niet direct maar via een kast wordt dit verdeeld over alle woningen op het blok. Nu wil ik graag digitale televisie. Dit is na maanden gelukt omdat ze dit administratief in orde moesten maken. Nu kreeg ik aan het begin van de maand een rekening van 64 euro, aansluitkosten (terecht) en de rest was voor een abo op Z1 hun analoge abonnement. Hier was ik het niet mee eens, ik heb immers al TV via wonenbreburg en heb hier ook helemaal niet om gevraagd. De mevrouw aan de lijn zei dat ze alles in orde maakte en ze zou het abo meteen stoppen. Echter krijg ik vandaag een herinnering. De aansluitkosten zijn weg maar het abo staat er nog. Nu ik terugbelde zei de man dat ze eerst bewijs wilde dat ik wel betaalde voor z1 en anders het klantennummer willen hebben van wonenbreburg. Ze konen niks vinden van een collectief abonnement omdat ze alleen op postcode konden zoeken. Wonenbreburg weet ook niet hoe het zit en stuurt me steeds weg. Wat kan ik nog doen?