BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo en 24/7

Bijdrage door gebruiker
16-08-2023
6 reacties
Op de site van Ziggo staat:
24/7 service, altijd dichtbij Je staat 24/7 met ons in contact via de app, chat en de website. Zo hou je zelf altijd de regie over je Ziggo zaken.

Na het tweemaal uitvallen van internet, telefonie én televisie op één avond, verkeerde ik daarmee in de veronderstelling dat er ook 24/7 iets aan mijn problemen gedaan zou worden, per slot van rekening betaal ik sinds kort ook meer 'om de service te verbeteren'.
Niets bleek minder waar, op zaterdag een chat gestart om het probleem aan te kaarten, die pas op maandag werd beantwoordt. Het telefonisch melden kon ook niet want het was (net) na 20:00. De website geeft alleen een soort oneindige loop wat ik zelf kan doen om ziggo's probleem op te lossen en meldde ook doodleuk dat alles bij mij storingsvrij was.
Kortom het lijkt alsof er 24/7 service wordt gegeven maar in de praktijk kun je alleen iets melden en hopen dat ziggo erooit iets mee gaat doen.
Wat vinden jullie, overtreed Ziggo hier geen regels mee?

(Ik kreeg later de suggestie dat ik maar een zakelijk abonnement moest nemen, dan werd ik wel geholpen)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.