Ik heb de volgende klacht over Ziggo. De interactieve Hd recorder van het merk Cisco werkt niet zoals hij hoort te werken. Heel vaak storingen, vastlopen, geluid wat wegvalt, inslikken van woorden bij geluid, doorspoelen van gepauzeerde programma's wat niet goed verloopt. Hierdoor moet je vaak de stroom eraf halen en opnieuw installeren van de HD ontvanger. Ziggo had ik meerdere malen op de hoogte gesteld en vanaf gisteren werd er verteld dat er een oficieele melding van is gemaakt. Op de site wordt hier geen melding van gemaakt door Ziggo waardoor leden en niet leden niet op de hoogte worden gesteld van dit probleem. Het gaat hier immers om het brein van het totaal pakketje wat je besteld bij Ziggo. Ik ben van mening dat Ziggo consumenten op hoogte hoort te houden en te brengen via hun webstite. Tot op heden is daar geen melding van gemaakt op hun site. Ik weet zeker dat ziggo hiervan al langere tijd op de hoogte is van het falen van deze Cisco device. Wetende dat als je belt je het antwoord krijgt dat ze weten van deze problemen van deze Cisco device en daar toch mee blijven adverteren op de site. Ik heb daarom maar besloten om jullie op de hoogte te brengen en heb vanuit mijzelf de onderstaande mail naar Ziggo gestuurd en wacht op een antwoord van Ziggo.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en/of jullie meerdere klachten hebben over dit apparaat.
Vgr Ton ( klant Ziggo)
Storingen die betrekking hebben op meerdere consumenten beter aanduiden op de site. Als voorbeeld de grote problemen met de interactieve Hd recorder van het merk CISCO wat heel veel storingen heeft. Als daar beter over wordt geïnformeerd op de site scheelt dat veel frustraties onder de Ziggo gebruikers. Tot op heden wordt daar niets over vermeld op de site en daardoor worden problemen met deze Hd recorder volledig verborgen voor leden en NIET leden en dat is geen correcte handeling. Ik wil graag weten waarom daar niets over wordt vermeld op de site. Ik vind dat vrij irritant aangezien je hierdoor ook niet op de hoogte bent en blijft van de situatie van dit grote probleem. Ik wil graag weten door op de site te kijken of er al dan niet een snelle oplossing komt en/of er op korte termijn een firmware update komt voor de meerdere Bugs wat het apparaat heeft. Je moet nu telkens weer contact opnemen met Ziggo.
Wachtend op antwoord,
Vgr Ton