BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo

Bijdrage door gebruiker
13-03-2017
11 reacties
wij hebben een klacht over ziggo
we zijn sinds kort overgestapt van kpn naar ziggo
we hebben 3 televisie boxen waarvan het 1 niet doet
we zijn 4 weken met ziggo bezig om te zoeken naar een oplossing
elke keer beloven ze het op te lossen en ze doen er geen flikker aan
terwel wij voor die 3 boxen betalen
vanmiddag had ik een medewerker aan de telefoon en hij zei dat het probleem weken tot maanden gaat duren
voordat het probleem is opgelost en wij betalen er voor terwel we geen compisatie krijgen en we moeten
gewoon door betalen voor wat we niet hebben
we vinden ziggo een grote oplichtersbende we hebben spijt dat we over zijn gestapt naar ziggo
ik stuur deze mail namens mijn moeder mevr hulstaert-westdijk
met vriendelijke groet raymond hulstaert
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.