Mensen let op!! 1 1/2 jaar geleden ben ik tegen Ziggo een zaak begonnen.
Het moment dat de dagvaardiging verzonden word,komt Ziggo met een afkoop bedrag, als ik de rechtzaak laat vallen.
Op die manier omzijlt Ziggo de media met de noemer dat er geen klachten zijn,en ze zogenaamd niet meer in de kinderschoentjes staan.
Dit is dus wel zo.
Maar willen de media niet weer op hun dak.
Drijf het bedrag hoog op,maar denk wel goed na.
Ik koop kortelings een schotel,waar ik na 3 jaar de kosten alweer uitheb.Zo ben ik niet meer afhankelijk van een provider.
Ik wens allen veel geluk in deze.
Vr.gr. paulanita.