BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Ziggo

Bijdrage door gebruiker
01-04-2010
11 reacties
Mensen let op!! 1 1/2 jaar geleden ben ik tegen Ziggo een zaak begonnen.
Het moment dat de dagvaardiging verzonden word,komt Ziggo met een afkoop bedrag, als ik de rechtzaak laat vallen.
Op die manier omzijlt Ziggo de media met de noemer dat er geen klachten zijn,en ze zogenaamd niet meer in de kinderschoentjes staan.

Dit is dus wel zo.
Maar willen de media niet weer op hun dak.
Drijf het bedrag hoog op,maar denk wel goed na.
Ik koop kortelings een schotel,waar ik na 3 jaar de kosten alweer uitheb.Zo ben ik niet meer afhankelijk van een provider.

Ik wens allen veel geluk in deze.
Vr.gr. paulanita.
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)