Wij hebbenin Februari 2016 besloten om horizon tv te nemen met 2 bijboxen. Nu is het inmiddels februari 2017, monteur nr. 16 of 17 is net weg. Ze krijgen het niet goed geregeld. Ik heb zelfs van 1 monteur een kastje moeten aanschaffen van 139 euro omdat ziggo die niet kon leveren en daar is verder nooit iets mee gedaan en Ziggo vergoed dit niet. Het signaal wat bij ons binnenkomt is niet goed, daardoor werkt het maar halve bak. Iedere keer als ik belde of een monteur kwam, vertelde ze mij dat ik recht heb op een vergoeding. Dus de administratie gebeld, het bedrag was te hoog om zelf te mogen uitkeren dus moest naar andere afdeling. Dit was eind december 2016. Van de week maar eens gebeld hoe het zat. De dame daar vertelde mij dat we recht zouden hebben op een vergoeding van 369, maar dat het van "hogerhand" was afgekeurd en ze mij een vergoeding van 105 euro kon bieden! Nu ik ben des duivels. Al een jaar ellende en dan dit antwoord. Kunnen jullie een berekening maken? Ik betaal voor het duurste pakket en betaal 10 euro extra voor de 2 bijboxen.