Ik heb eind 2004 de Zen Micro van Creative gekocht, deze ging na ongeveer 4 weken kapot aan de aansluiting van de oortelefoon. Ik kreeg bij Vobis gewoon een nieuwe, deze ging na ongeveer dezelfde tijd weer kapot met de dezelfde klachten. Deze ging ook weer na een dikke maand kapot aan die aansluiting. Ik heb dus nu nummer 4 thuis.
2 vrienden van me hebben hetzelfde apparaat gekocht bij andere zaken (1 op internet en 1 bij mediamarkt) en hebben allebei ook deze klacht. De een heeft nu zijn 2de en de ander zijn 3de. Mijn neefje heeft hem ook bij Vobis gekocht en heeft ook het mankement. Op internet heb ik nog 5 mensen gevonden die het ook hebben. Allemaal spreken ze over 4-6 weken, waarna de aansluiting kapot gaat.
Ik heb bij de laatste keer gevraagd in de winkel om het geld terug te geven zodat ik een ander merk kan kopen. Dit zou eventueel mogelijk zijn maar de prijs in 4 maanden gedaald van 270 naar 200 euro. Ik heb dus een verlies van 70 euro zoonder een fatsoenlijk apparaat tot mijn beschikking gehad te kunnen hebben.
Ik heb daarna Creative gemaild en deze hebben mij vandaag teruggebeld. Hun antwoord luidde dat er maar een beperkt percentage deze klacht had en dat het puur pech was dat ik er3 gehad had. Als deze ook kapot ging dan moest ik hen mailen of bellen, zodat hij gerepareerd kon worden en er werd dan een stukje ijzer bij de aansluiting gezet.
Eigenlijk wil ik gewoon mijn 270 euro terug zodat ik een betere mp3 speler kan kopen nu voor dat geld. Wat kan ik doen?