BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Yorcom.

Bijdrage door gebruiker
06-08-2017
9 reacties
Goedenavond
Wij hebben 21 juli 2017 een kurio advanced tablet gekocht bij yorcom in Vlaardingen.
Deze heeft onze dochter precies een week gebruikt toen ging hij al niet meer aan en reageerde niet op de lader en werd warm met opladen de dagen dat hij het deed.
Overigens de tablet had geen enkele kras op het beeldscherm.

Klacht ingediend bij yorcom via de mail.
Hierop een reactie ontvangen dat de tablet retour kon naar hun en dat er naar gekeken werd.
Retour in de originele verpakking en in een doos verpakt met ducktabe vast gemaakt zelfs op het beeldscherm nog de beschermfolie.

Toen heb ik woensdags maar eens gebeld want de tablet was zaterdags al aangekomen bij yorcom.
Toen kreeg ik te horen dat van de klachten die ik gedaan had geen sprake was.
Ook waren er fysieke krassen op het beeldscherm aanwezig wat thuis niet aan de orde was.
Dus dat is bij hun gebeurt.
Omdat dat het geval was konden ze er verder niks aan doen.
Hallo wat er zit 2 jaar garantie op dat ding en op deze manier onder de garantie uit praten wat een vies spelletje.
Ik heb hier de rechtsbijstand ook van op de hoogte gesteld.
De tablet was nog niet betaald en eigenlijk ben ik ook niet van plan om dit te gaan doen.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.