BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

worden we wel correct behandeld

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
17-01-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

We hebben een jaar geleden een nieuw TV gekocht naar een paarweken bleek hij al niet meer goed te werken we hebben hem toen latenmaken.Toen de TV eenmaal terug was naar meer dan 6 weken bleek hij het eenmaand later weer niet te doen wij weer terug naar de winkel hij werdweer gemaakt.Toen was onze TV bijna 2 maanden weg weer een paar maanden later bleekonze TV opeens een eigen leven te leiden en aangezien wij er nuinmiddels helemaal klaar mee waren zijn weer naar de winkelgegaan met onze klachten.Onze TV is weer opgehaald.Op de dag dat onze garantie verlopen was zouden ze de TV weer terugkomen brengen tewijl wij al meerdere keren hadden aangeven dat wij datniet wouden aangezien een TV binnen een jaar al 3 keer stuk was en wegeen vertrouwen maar in het product hadden.Toen kregen we een telefoontje dat we dan een crediet zouden krijgenvoor onze oude TV nu komen hun met een verhaal dat de TV opeens nietmeer dan 500 euro waard is en we dus de rest zelf moeten betalen.Maar hoe kan een TV van 1200 Euro binnen een jaar 700 euro minder waardzijn terwijl wij er niet eens 5 maanden wat aan hadden en de TV dusmeer en vaker bij de reperateur heeft gestaan dan bij ons thuis

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.