Zijn er nog meer forumleden die, net als ik, (al van af het begin vandeze actie - februari 2006) punten sparen bij "Bij KPN" "Voor prachtige cadeaus, want klant zijn van KPN dat loont!" (bla blabla) en die langzaamaan ook knap "pissig" zijn steeds aan het lijntje (?!) te worden gehouden met QUOTE: Het is helaasnog niet mogelijk om uw spaarpunten in te wisselen. Zodra onzespaarpunten-shop geopend wordt en het mogelijk is uw spaarpunten in tewisselenvoor producten zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.UNQUOTETerwijl die winkel eerst eind zomer 2006 en toen in December 2006geopend zou worden.Inmiddels is het bijna eind Februari 2007. en is de tekst als bovennog idem dito van het zelfde. Vragen naar de oorzaak of wanneer men verwacht dàt ...omdat het nu tochwel erg lang duurt ......... levert 2x, na ca. twee weken wachten(!) een two liner op waarin wordt medegedeeld dat men "mijn vraagdoorgestuurd is naar de afdeling die daarin gespecialiseerd is"Vervolgens gebeurt er HELEMAAL NIETS.Zijn er meer mensen met deze ervaring en is er misschien iemand die(zelf of een famililid, vriend of kennis heeft die) bij KPN werkt,en me wil kan en mag (?) vertellen wat er nu toch gaande is?Want ik heb inmiddels ACHTTIENDUIZEND (vooralsnog totaal nutteloze
- snik) "Bij KPN-punten" enben wel toe aan een nieuwe telefoon of iets anders leuks....Alvast bedankt voor elke helpende reactie. Groet, Marleen