wordt al vanaf nov 2004 aan het lijntje gehouden door medion,gaat over een vervanging van telefoon .heb namelijk een ander toestel gekregen.maar ik kan hem niet gebruiken ,want het is een duitstoestel en werkt niet op ons nederlands netwerk.heb al heelvaak gebeld en gemailt.maar ze beloven van alles maar komen niks naar.zit nogsteeds te wachten op een kabelset .dan kan ik volgens medion gebruik maken van het toestel maar ze sturen tot nu toe niks op .dus vraagje wie heeft met hun ook problemen.alvast bedankt.