BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft er problemen met het merk PROLINE (en /of BCC)?

Bijdrage door gebruiker
22-11-2005
5 reacties

Mijn PROLINE-tv, van nog geen maand oud, doet helemaal niks meer. Dan komt het servicebeleid van een winkel pas te voorschijn! Dat begint al met een landelijk 0900 nummer (á �0,30 p/m). En dan een landelijke reparatie en haal/breng centrale.

Nadat een monteur hem thuis heeft geprobeerd te repareren (na een kleine ontploffing aan de telefoon mijnerzijds), duurt het een week voordat de TV kan worden opgehaald.Vandaag blijkt dat ik daar apart nog een afspraak voor had moeten maken, dus daar komen nog 3 dagen bij! Dat wordt mijn 3e dag niet werken!

En dat erbij een "TV-winkel" (met HIGH SERVICE! volgens de reclame) geen leentoestel beschikbaar is, vond ik al een beetje raar, maar dat HIGH SERVICE inhoudt dat je met een TV van 4 weken oud, meteen 2 maanden zonder zit als ie stuk gaat, noem ik GEEN service. Als ik wil wachten op een leentoestel komen daar nog 2 weken bij!

Ook werd mij even (niet zo heel vriendelijk) verteld dat een leentoestel een "extra service" is! Niet wettelijk verplicht! (Volgens mij is het wél wettelijk verplicht om deugdelijke produkten te leveren, en dat is volgens mij een TV die het langer dan een maand volhoudt!)

Mijn baas isniet blij met 3 vrije dagen,ik niet met 3 dagen geen loon(en dan reken ik 3 telefoontjes van â?¬ 3,00 nog helemaal niet mee!) En dat allemaal voor een TV die het niet eens 1 maand vol gehouden heeft.

Dus zit ik nu gezellig al een week zonder TV, (met 3 kinderen in huis) en dat kan dan, zo te horen, ook nog wel een tijdje duren.

Dit is het eerste én het laatste produkt dat ik ooit bij BCC gekocht heb. Wie heeft hier nog meer ervaringen mee?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.