BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft er nog meer problemen met externe verkoper Bol.com

Bijdrage door gebruiker
20-08-2018
79 keer bekeken
5 reacties
Heb een scheerapp. via Bol.com gekocht bij externe verkoper. Dit is kapot gegaan en is voor reparatie naar Bol.com gestuurd. Deze hebbeb het door gestuurd naar externe verkoper. En toen was het stil. Het afgelopen vrijdag naar Bol.com gebeld. Zij hebben toen een email gstuurd met de vraag of verkoper contact wilde opnemen, dit moest binnen 24 uur. Niks gehoord. Maar weer gebeld naar Bol.com. Verkoper zou inmiddels op vakantie zijn dus ze konden niets anders doen dan maar weer een email sturen of hij na zijn vakantie contact wilde opnemen. In tussen scheert mijn man met een oud app. en dat is verre van netjes. Boos geworden zei ik dat ik wel verwachtte dat Bol.com dit gaat oplossen maar het antwoord was externe verkoper heeft eigen regels en dat staat er nu juist niet bij als je een artikel bestelt. Je verwacht dat je kan vertrouwen op de service van Bol.com. Een klacht indienen bij de betreffende medewerker was niet mogelijk dit moet via een email. Dus een chat geopend met Bol.com. en wat blijkt de verkoper is al langer niet bereikbaar.
Meedere telefoontjes maar geen contact.
Wie heeft hier ervaring mee.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.