Ik heb eind december 2004 de Philips MC230 gekocht. Eind 2005 heb ik daarmee wat problemen gehad en door de garantie gratis reparatie laten uitvoeren. Het probleem is alleen dat de CD-speler het nu helemaal niet meer doet. (december '05 dus ook reparaties op uitgevoerd (waaronder de CD-speler), maar toen deed hij het wel (niet helemaal goed dus))Het valt nu dus 5 maanden buiten de garantie en daar komt de wettelijke garantie om de hoek kijken. Ik heb twee vragen:- Heb ik op basis van de reparaties die zijn uitgevoerd (op o.a. het onderdeel dat nu weer defect is) recht op extra garantie van bijvoorbeeld 6 maanden extra op de gerepareerde onderdelen?- Indien dat niet het geval is: heb ik nu op grond van wettelijke garantie recht op (gehele of gedeeltelijke) vergoeding van de kosten / het apparaat en hoeveel zou dat dan zijn?. (Ik heb al een vraag bij Philips uitstaan over de levensduur die ze hanteren) Wat ik ervan weet lijkt het me van wel, maar ik wil er zoveel mogelijk info hebben zodat ik een goed weerwoord heb tegen de winkel als het er eenmaal op aankomt.Ik ben al met het probleem naar de winkel geweest, zonder het apparaat, kon ik toen niet meenemen, met de vraag hoe nu verder. Daaruit bleek al een beetje dat het niet echt makkelijk gaat worden en dat ze eerst willen zien wat er mis aan is. Het is mogelijk dat het hele ding gewoon is afgeschreven en niet te repareren is.