BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Web winkel MODERN

Bijdrage door gebruiker
04-06-2012
3 reacties
Modern webwinkel. Na jaren klant geweest te zijn regent het nu ellende. Ik begrijp dat als ik een notebook bestel die elders een week € 100 goedkoper is. Dat wanneer je artikelen retour stuurt bijna een maand op je geld moet wachten. Bij reparaties moet je vertrouwen dat het bedrijf E-care je problemen oplossen. Maar als die er een zootje van maken. Wat dan. Dan wacht je en wacht je en mail en klaag je. Maar je dure koffieautomaat van € 545 blijft kapot en onvolledig en je hebt het nakijken. Volgende keer maar gewoon weer naar een winkel...kun je tenminste iemand aan de jas trekken....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.