BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

we worden helemaal gek gebeld door anonieme callcenters door zogenaame online-enquête

Bijdrage door gebruiker
11-04-2011
59 keer bekeken
53 reacties
Sinds 2 weken worden wij helemaal gek gebeld dor anonieme callcenters.
Varieërend van bedrijven voor voordelige energie maatschappijen tot persoonelijke verzorgingsproducten.
Soms wel 20 keer per dag.
Meestal pak ik niet meer op, maar als ik deze anonieme contacten aanneem.
Vragen ze altijd naar mijn vriendin en zeggen dat het naar aanleiding zou zijn van een ingevulde online-enquête.

Mijn vriendin heeft geen idee waar zij een enquête voor ingevuld zou hebben.
Maar de callcenters blijven stug aanhouden.
Aan het accent van de callcenter-medewerkers te horen komen de anonieme telefoontjes uit omgeving van Groningen.
Zo te merken komen de anonieme telefoontjes allemaal van het zelfe callcenter.

Ik had al een keer onze huistelefoon-verbinding laten blokkeren tegen anonieme-nummers.
Maar op de 1 of andere manier kunnen ze nu toch weer bellen.

Volgens hun met toestemming van de klanten.

Zijn er meer mensen die door dit soort vage instellingen op de zelfde manier benaderd worden

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.