In december 2019 heb ik de Samsung Galaxy Watch Active 2 gekocht. Twee weken geleden wilde ik hem voor het eerst gebruiken voor het banen zwemmen. In de handleiding staat dat het horloge gecertificeerd is tot 5 atm. Er zit ook een speciale banen zwemmen optie op. Na 2 banen zwemmen had hij het echter al opgegeven en was hij volledig volgelopen met water. Ik heb hem laten drogen, maar het mocht niet baten.
Ontzettend balen want het was geen goedkope smartwatch.
Contact opgenomen met samsung. Aangezien het buiten de garantie termijn is moest ik hem aan de reparatieservice aanbieden. Zij stellen een diagnose en vertellen mij wat het gaat kosten. Stel dat ik van de reparatie afzie omdat deze te duur is, gaat het mij 37 euro kosten voor de diagnose.
Dit voelt voor mij toch een beetje zuur. Je wil de watch gebruiken waar hij voor gemaakt is (sporten) en hij loopt meteen vol met water.
Enig advies wat ik zou kunnen doen om nog enige coulance te krijgen bij samsung?
Groet Sylvana