Ik heb ca 3 jaar geleden een digitale Video camera TRV270 van Sony gekocht. Ik gebruik de camera niet vaak, ca 5 uur gefilmt in 3 jaar
Nu had had ik al een poos geleden problemen hiermee en begin dit jaar gaf de camera alleen nog maar foutmeldingen en deed niets meer.Nu was op het forum van Kieskeurig.nl de foutmelding welbekend, een kapote flexibele print die bij een ander onder garantie was vervangen. Daaarna had ik metik Sony nederland gebeld en is de camera opgestuurd. een paar weken later was ie terug, maar alleen opnieuw afgesteld en ingeregeld, kosten 99 Euro.
Na ontvangst de camera getest en toen werkte deze. 5 maanden later had ik hem nodig, stukje gefilmt en weer de zelfde fout. Opgebeld naar Sony, stuur maar weer op. Ik heb de camera opgstuurd met het verzoek om een offerte voor de reparatie. Na 2 weken staat de koerier aan de deur , of ik 78 Euro wilde betalen voor de reparatie. Daar had ik niet om gevraagd. Ik wilde dit niet betalen, de volgende dag gebeld met Sony, verhaal dat onder 75 euro geen offertes gegeven worden en alleen repareren. Hij wilde nog tot 60 Euro zakken, ik wilde de helft betalen. Ik werd behoorlijk lomp behandeld en daarom niet bereid tot meer inleveren.
Hoe pak ik dit aan om mijn camera terug te krijgen,
Met vriendelijke groet
Geert van Dongen