BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat te doen als reparatie onbehoorlijk lang duurt?

Bijdrage door gebruiker
11-12-2008
7 reacties

Hallo,

Onze Sony Bravia is al 14 weken in reparatie bij Expert in Oostvoorne (ZH) en elke keer worden we afgescheept met vage smoezen waarom deze reparatie aan de printplaat zo lang moet duren: toestel te nieuw voor reparatie, dan weer toestel te oud voor reparatie, we moeten bij Sony zelf informeren die dan weer van niets weten,en als klapper:toestel is in Belgie voor reparatie. Om gek van te worden! Ook zeer storend is dat Expert ons nooit informeert, maar wij zelf steeds moeten bellen om een nieuwe stand van zaken te vragen om steeds weer opnieuw met een kluitje het riet in te worden gestuurd: "maar mevrouw, hier kunnen wij ook niets aan doen!"is steeds het motto.We hebben al aangetekend gemaand tot teruggave van ons bezit, en wachten nog heel even op een voorstel tot permanente vervanging. Welke stappen kunnen we nog meer nemen om ons toestel terug te eisen? Bij voorbaat dank voor elke tip!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.