Sinds enkele weken doet mijn tv af en toe raar. Soms gaat het dagenlang goed, soms meerdere keren per avond. Het is een Toshiba LCD 27WL54G van ca. 1.5 jaar oud en ben er heel tevreden mee, alleen nu dus een storing (zie link hieronder). Het maakt niet uit je via kabel, dvd-recorder of satelliet-tuner kijkt, in alle gevallen hetzelfde verschijnsel. Alleen het beeld geeft storing, geluid is normaal.
Wanneer ik dan de tv standby zet en weer aan, is het beeld weer normaal. Even later kan het dan weer mis gaan maar dat kan ook rustig een uur duren. Geen pijl op te trekken.
Dit is een kort filmpje van de storing, lijkt me veel duidelijker dan dat ik het in woorden probeer te omschrijven:
TV storing in het beeld