Wie kan mij helpen met het volgende probleem? Ik heb recentelijk een koolborstel vervangen na foutcode F05. De machine heeft even goed gewerkt totdat de aardlekschakelaar stop zei. Het snoertje van de koolborstel bleek tegen de buitenzijde van de behuizing de motor gekomen te zijn en heeft korsluiting veroorzaakt. Ik alles weer hersteld. Echter als de machine nu aan gaat dan hoor je gedurende een seconde dat motor wel wil draaien maar weer direct stopt, dit wordt een aantal keren herhaald totdat de machine weer in storingscode F05 terugvalt. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?