Ik kocht 20-09-2004 met 3 jaar garantie. In 2 jaar tijd is er 3x een monteur bijgeweest omdat het centrifugeren niet werkte. 5 dec.2006 kwam de monteur weer verving de pomp omdat die ook kapot kon zijn. Heeft verders niet gekeken of hij werkte en ging. Ik zet de wasmachine aan en hij weigert nu helemaal alles. 18 dec. 2006 kwam de monteur nog een keer en zij dat de reparatiekosten zo hoog zouden worden gezien de history van de wasmachine en omdat er nu gezocht moest worden waar het aan lag. Hij zei laat de wasmachine maar omruilen voor een nieuwe. Vanaf 18 dec. 2006 ben ik bezig om de wasmachine te vervangen. Edy zelf zegt je moet bij de leverancier zijn wij helpen geen particulieren. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd heb heb nu 6-2-2007 nog niets. Internetwitgoed.nl zegt steeds hij is erbij en wordt aan het einde van de week geleverd en als ik bel zeggen ze doodleuk hij is weer niet geleverd. De garantiebepalingen van Internetwitgoed.nl worden van geen kanten nageleefd. Ik word zeer verdrietig van dit alles. Consumentenbond en Ombudsman ed. helpen je alleen als je lid wordt. Dit slaat dus ook nergens op. Wie weet welke weg ik het beste kan behandelen.