BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wasmachine

Bijdrage door gebruiker
18-03-2009
24 reacties

GeachteWij hebben bij Wehkamp een wasmachine gekocht,toen we hem hebben aangesloten,werd er ons verteld door wehkamp dat we eerst 2 liter water in het wasbakje moesten doen met wat wasmiddel en dan op 90 graden moesten spoelen om het fabrieks vuil er uit te krijgen.dus dat hebben we gedaan.Maar nu komt het probleem als we hem op 1400 toeren laten centrifugeren komt het wasgoed er gewoon verschrikkelijk nat uitWe hebben gelijk wehkamp gebeld dat we hem graag willen ruilen voor een ander,wand we hadden hem toch 2 weken op zicht en ik heb binnen de wettelijke 8 dagen mijn klacht ingedient.Nu zeggen ze bij wehkamp dat gaat niet omdat we hem al een keer hebben gebruikt,dus ruilen gaat niet of ik had het binnen 24 uur moeten mailen.Terwijl we hem moesten schoon spoelen van wehkamp,ik kan toch geen 24 uur naar de wasmachine gaan zitten kijken hij zal toch wel goed zijn,ik heb hem nog steeds niet betaald dat moest voot 3 maartIk vind dat ze ons gewoon een andere machine moeten gevendaar staan ze toch bekend om,en om de goede service.wie kan mijn raad geven,omdat ik hem nog niet heb betaaldik wil gewoon een goede machinemvgE.visser

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.