Wij hebben een wasdroger van een bekend merk. Hij is nu 2 jaar en 2 maanden oud. Nu is hij voor de vierde maal kapot. 1 e keer na 1 jaar de tweede keer na 8 maanden de derde keer na 5 maanden en nu de vierde keer na 3 maanden. De klacht is elke keer dezelfde. Wat moet ik nu doen. Weer laten repareren?